loading...
شهر خنده
sodabeh بازدید : 4 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
اخ  که چقدر این دنیا بی رحمه همین الان که دارم مینویسم هز کنهر قبرستان رد شدم دلم سوخت واسه اون بنده خدایی که عزیزش رو از دست داده  بود پیرهن مشکی و 

محاسن بلند به اون همه دردی که تو وجودش بود اخ که چقدر  براش سخته خدا صبرش بده 

این رو گفتم تا یادی کنیم از شهدای گمنام خودمون که مادرو پدراشون 30و چند ساله مشکی پوش جوونشون هستن و از من و امسال من توقع دارن که خوح پسرشون 

رو پایمال نکنیم 

بمیرم واسه اون پدر ای شهید و مادرای شهید



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 85
  • بازدید کلی : 1,835