loading...
شهر خنده
sodabeh بازدید : 3 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
امروز سطوح تمام ويتامين هاي موجودم به طرز محسوسي رفت بالا! وقتي كه در اوج دلزدگي از تمام اطرافيان و انرژي هاي منفي دورم بودم، با يه دوست درد و دل كردم. هيچي بهم نگفت. فقط خصوصيات مثبتم رو يه كم Bold كرد در واقع درست همون زماني كه به خودم بي توجه شده بودم و رفتارهاي ديگران بيشتر برام اهميت پيدا كرده اين فراموشي رو از بين برد و خودم رو ياد خودم اورد. خدايا! ممنونم به خاطر اين دوستهاي خوب. آيه هايي از روحت در زمين!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 109
  • بازدید کلی : 1,859