loading...
شهر خنده
sodabeh بازدید : 3 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
                              http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/img/daneshnameh_up/6/62/Einestein.png

آلبرت اینیشتن در رساله ی پایانی عمر خود با عنوان «دی ارکلرونگ»یعنی «بیانیه»که در سال 1954 آن را در آمریکا و به زبان آلمانی نوشته است.......

بقیه مطلب را در ادامه مطلب مشاهده کنید.


sodabeh بازدید : 6 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 فتح دلکت فتح جهان را مانَد

خندت به دمی همه گُلان را مانَد

چون آینه یی چه خوش مرا تابانی

ناز ِ نگهت همه بتان را مانَد


sodabeh بازدید : 2 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)


 زن: بسه ديگه بيارش بيرون !!

مرد: آخه حال ميده ...

زن: بابا زخم شد!!!

مرد: الان تموم ميشه....

زن: خجالت بکش

 الان يه ربعه که دستت تو دماغته!!!

.

.

برین سرتونو بکنین تو لوله بخاری با این ذهن منحرفتون!!!!!!!!!


sodabeh بازدید : 2 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 شجاع و نجفی مقبول نمایندگان گیلان هستند که البته گزینه اولویت‌دار به دولت برای تصدی استانداری گیلان پس از بررسی‌ها اعمال می‌شود.


عضو مجمع نمایندگان گیلان گفت: عبدالغفار شجاع و محمدعلی نجفی گزینه‌های جدی‌تر برای استانداری گیلان هستند.
صفر نعیمی‌رز اظهار کرد: گزینه‌های ابقای هاشم‌نیا در استانداری گیلان، محمدجعفر علیزاده و کاتب منتفی است.
وی با بیان اینکه گزینه‌های مطرح برای استانداری گیلان عبدالغفار شجاع و محمدعلی نجفی هستند، افزود: مجمع نمایندگان با مشورت از نماینده ولی‌فقیه در گیلان نظر خود را اعلام می‌کند.
عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به رایزنی در ارتباط با نهایی شدن گزینه جدید مجمع نمایندگان گیلان، گفت: برای تعیین استاندار گیلان نظرات نماینده ولی فقیه در گیلان، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و مجمع نمایندگان تجمیع می‌شود.
نماینده آستارا در مجلس، تصریح کرد: شجاع و نجفی مقبول نمایندگان گیلان هستند که البته گزینه اولویت‌دار به دولت برای تصدی استانداری گیلان پس از بررسی‌ها اعمال می‌شود.
وی با اشاره به نظر محمدباقر نوبخت، معاون گیلانی رئیس جمهور، اضافه کرد: مذاکرات ادامه دارد و آقای نوبخت اعلام کرده که شجاع و نجفی هر دو گزینه‌های مطلوبی بوده و با هردو موافق است.
عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به زمان انتصاب استاندار گیلان در هیئت دولت، گفت: استاندار گیلان پس از هفته تعطیلی مجلس که هفته آینده است، معرفی می‌شود.

---------------------------------

جعفر زاده :اگر امروز با گذشت اندک زمانی نظر این نماینده محترم در خصوص توانایی نیروهای بومی عوض شده لطفاً مراتب را طی متنی مشابه دل نوشته مذکور به موکلین خویش نیز اعلام نمایند!


 این مطلب توسط یکی از کارشناسان محترم امور شهری به دست ما رسیده است که بدون قضاوت ایجابی یا سلبی عیناً منتشر می گردد.
یادم می آید در روزهای منتهی به انتخابات مجلس نهم حرفهائی از یکی از نامزدها می شنیدم که شاید قبلاً هم اگر چه نه به این زیبائی و صراحت اما شنیده بودم. هنگامی که دوستان را محل مشورت قرار دادم خواستند تا حضوراً با او گفتگویی داشته باشم و پس ازدیدار گمان بردم که میتوان یک نماینده عملگرا داشت. هم به او رای دادم و هم دوستان دیگر را متقاعد نمودم که به او اعتماد کنند. حالا براساس شنیده ها آقای جعفرزاده که دیگر نماینده محترم مردم رشت در مجلس شورای اسلامی می باشد از شهردار شدن آقای خلیلی که فردی غیر بومی است حمایت می کردند و این در حالیست که ایشان در ۱۲ مرداد ماه سال جاری مجدداً در تکرار مواضع قبلی متنی با عنوان دل نوشته منتشر کرد و در آن از انتصاب مدیران غیر بومی گله کرد.

پس از انتخاب شهردار جدید احساس کردم بد نیست مروری بر این بخش داشته باشیم. هر چند در نیت خیر ایشان شکی نیست ولی اگر امروز با گذشت اندک زمانی نظر این نماینده محترم در خصوص توانایی نیروهای بومی عوض شده لطفاً مراتب را طی متنی مشابه دل نوشته مذکور به موکلین خویش نیز اعلام نمایند!

ضمناً اعضای شوراهای اسلامی تعدادی از شهرهای استان از ورود ایشان به موضوع انتخاب شهردار و تعرفه و گویا تا حدی تحمیل افراد مختلف گلایه دارند و این شیوه را پسندیده نمی دانند. آقای جعفرزاده؛ آیا بهتر نیست در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی وقت خود را در جهت مسایل مهم کشور مصروف نمایید و در راستای حفظ شان نمایندگی مردم نگران امور جاری شهرهای مختلف استان نباشید؟
برای یادآوری بخشی از متن دل نوشته جنابعالی درتاریخ ۱۲/۵/۹۲ را بازخوانی میکنیم :
«در وضعیت استان از انتصاب مدیران خرد و کلان غیر بومی گله مند بودم و هستم، نه از این حیث که خدای ناخواسته آنان دچار مشکل هستند بلکه از این حیث که ما دچار مشکل نبوده و نیستیم! همیشه گفته ام بازهم می گویم استان گیلان دارای نیروها و پتانسیلهای قوی ایی است ما نیروهای خبره و کاردان و با سواد و تحصیل کرده کم نداریم پس ضرورتی ندارد که از استانهای دیگر،‌ دیگران را به زحمت بیاندازیم و به گیلان بیایند و …»
آقای مهندس جعفرزاده؛ چراغ راه آینده، گذشته است که هم از آن بیاموزیم و هم فراموش نکنیم.


sodabeh بازدید : 2 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
میلاد غریبی فوتباليست باشتی پدیده فصل گذشته سایپا که یکی از اولین خریدهای علی دایی در فصل نقل و انتقالات بود برخلاف سایر جوان‌های جذب شده به پرسپولیس نظیر صادقیان و عالیشاه سرنوشت تاریکی داشت و نتوانست در پرسپولیس خوش بدرخشد و شاید فکرش را هم نمی‌کرد که در این تیم به یک نیمکت نشین صرف تبدیل شود.

غریبی تاکنون تنها در یک بازی آنهم در هفته چهارم برابر سایپا تیم سابقش در کرج یک نیمه برای پرسپولیس بازی کرده و بقیه ۱۳ هفته گذشته را روی نیمکت یا سکو گذرانده است. غریبی از این شرایط کاملا ناراضی است و از همین رو قصد دارد تا در نیم فصل پرسپولیس را ترک کند. این بازیکن جوان با توجه به اینکه در سایپا وضعیت خوبی داشت و به عنوان یکی از پدیده‌های لیگ معرفی شده بود، در تابستان با پیشنهاد استقلال نیز روبرو شده بود اما به دلیل حضور دایی در پرسپولیس، این تیم را انتخاب کرد اما اتفاقات رخ داده خیلی زود او را پشیمان کرد.

او این روز‌ها از انتخاب پرسپولیس پشیمان است و در پی گرفتن رضایت نامه از این تیم است تا در نیم فصل از جمع سرخ‌ها جدا شود. از سوی دیگر آبی‌ها که قصد دارند در نیم فصل دست به خانه تکانی گسترده در ترکیب خود بزنند، کماکان روی این بازیکن نظر دارند و غریبی نیز مشتاق است که با حضور در استقلال، خود را دوباره ثابت کند تا در سال جام جهانی شاید بتواند با حضور در تیمی دیگر مسافر جام جهانی شود.
sodabeh بازدید : 2 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

19 مهر ماه سالروز تشریف فرمایی امام خامنه ای به استان خراسان شمالی ( باب الرضا ) مبارک باد.

حاشیه سفر امام خامنه ای به بجنورد

چشم تموم کائنات سوی عنایت علی
رهبرما خامنه ای تحت حمایت علی
رهبر فرزانه ی ما ای علی روزگار
وارث خونهای پاک واز خمینی یادگار
یاعلی جان،یاعلی جان مقتدای من تویی
رهبرمن؛مرجع من؛پیشوای من تویی


sodabeh بازدید : 3 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
دقت کردین-خنده






دقت کردین وقتی به یه مجلسی میرین
که نباید بخندین الکی الکی خندتون می گیره؟


sodabeh بازدید : 3 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
الحمدلله المحمود بنعمته المعبود بقدرته، المطاع لسلطانه، المرعوب من عذابه المرغوب اليه فيما عنده النافذ امره فى سمائه و ارضه، الذى خلق الخلق بقدرته و ميزهم بحكمته و احكمهم بعزته، و اعزهم بدينه و اكرمهم بنبيه محمد ثم ان الله عز و جل قد جعل المصاهره نسبا لاحقا و امرا مفترضا نسخ بها الاثام و اوشح بها الارحام و الزمها الانام فقال عز و جل و هو الذى خلق من الماء بشرا فجعله نسبا و صهرا و كان ربك قديرا فامر الله يجرى قضائه و قضائه يجرى الى قدره و قدره يجرى الى اجله فلكل قضاء قدر، و لكل اجل كتاب يمحو الله ما يشاء و يثبت و عنده ام‏الكتاب.
ثم ان الله تعالى امرنى ان ازوج فاطمه من على و قد زوجته على اربعماه مثقال فضه، ارضيت يا على؟ فقال على: رضيت عن الله و عن رسوله، فقال (ص) جمع الله شملكما و اسعد جدكما و بارك عليكما و اخرج منكما كثيراً طيباً. (1)
سپاس خداوندى را سزاوار است كه بندگان را به نعمت عبوديت مقرب داشت و به قدرت اطاعت مكرم فرمود و به سلطنت و صولت مطيع و منقاد ساخت و به عذاب و نعمت بيمناك فرمود خدايى كه امرش در آسمانها و زمين نافذ است، خداوندى كه موجودات را به قدرت خود آفريد، و به حكمت خود از هم متمايز و مشخص فرمود و به عزت ايمان رشته شخصيت آنها را مستحكم و به دين و فضيلت گرامى داشت و به نبوت محمد (ص) بر آنها منت نهاد.
آن خدايى كه مصاهرت و دامادى را سبب خويشاوندى قرار داد و بدين وسيله افراد و اقوام را به هم ملحق فرموده و الفت داد و امر فرمود اين فريضه را همه اطاعت كنند و از سنت‏هاى خداوندى خويش قرار داد و با اين دستور، آثار بت‏پرستى را محو و معدوم كرد و ارحام مادران را به ازدواج و دامادى زينت داد و مردم را به اين دستور و اجراى آن ملزم كرد.
آنگاه فرمود: خداوند عزوجل آن خالقى است كه بشر را از آب خلق فرمود و ميانشان سبب و نسب قرار داد و پروردگارت توانا است.
پس فرمان خداست كه قضايش را اجرا مى‏كند، و قضاى او است كه بر قدرش جارى مى‏گردد و قدرش به سوى اجلى روانه مى‏شود و براى هر اجلى كتابى است با اين همه اختيار كل به طور مطلق در دست او است آنچه را بخواهد محو يا اثبات مى‏كند و نزد او است ام‏الكتاب (لوح محفوظ) سپس فرمود: پروردگار عالم مرا امر كرد كه تزويج كنم فاطمه را به على، و هم‏اكنون به قصد انشاء و به امر حق، فاطمه را به عقد ازدواج على درآوردم به مهر چهارصد مثقال نقره.
آنگاه رو كرد به على عليه‏السلام و فرمود: يا على آيا راضى هستى؟ على عليه‏السلام از جاى خود برخاست گفت: از خدا راضى و از رسول او خشنودم. پس از آن رسول خدا (ص) در حق آنها دعا كرد و گفت: خداوند مشكلات شما را برطرف نمايد. و شما را خوشبخت كرده و سعادتمند گرداند، و بر شما مبارك باد اين ازدواج با ميمنت، و فرزندان پاك و پاكيزه از شما به عمل آيد. آنگاه از منبر بزير آمد و فرمود: انما انا بشر مثلكم اتزوج فيكم و ازوجكم الا فاطمه فان تزويجها من السماء خطبة. (2)
من يك نفر همانند شما هستم به شما زن مى‏دهم و از شما زن مى‏گيرم جز فاطمه كه تزويج او در آسمان انجام گرفته است.

sodabeh بازدید : 4 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
سلام...سلام

خیلی دلم برا مطلب نوشتن تنگ شده بود، اما اول یه تبریک بهتون بدهکارم:
 

باز شدن مدارس رو به همه تبریک می‌گم
 
 
 و به اونایی که از بازشدن مدارس خوشحال نیستن تسلیت میگم


خب دیگه برم به درس و مشقام برسم...بله ما بچه درس خونیم

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 1,789