loading...
شهر خنده
sodabeh بازدید : 3 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

گل فروش با یه سبد توی دستش کنار پیاده رو راه میرفت.  نزدیک غروب بود و فقط یه گل قرمز توی سبدش باقی مونده بود. دختر و پسری داشتن از کنارش رد میشدن. دختر با عصبانیت راه میرفت و پسر چند قدم عقبتر از اون دنبالش...

                   -دختر:«چرا داری دنبالم میای؟»

                   -پسر:«یعنی چی؟ این موقع میخوای تنها بری؟ داره تاریک میشه»

                   -دختر:«تو چه کاره منی؟ آره می خوام تنها برم دنبالم نیا»

                   -پسر:«مزخرف نگو»

                   -دختر:«گفتم که نمی خوام باهات باشم»

                   -پسر:«تا خونه می رسونمت بعدش هر غلطی خواستی بکن»

                   -دختر:«می بینی؟ تو حتی بلد نیستی منت کشی کنی»

                   -پسر:«خب عصبانیم می کنی ... باشه وایسا یه لحظه حرف دارم»

دختر به راهش ادامه میداد. گل فروش جلوی پسر رو گرفت.

                   -گل فروش:«یه گل براش بخر»

                   -پسر:«برو بابا حوصله داری»

پسر می خواست از مقابل گل فروش رد بشه اما اون باز جلوشو گرفت.

                   -گل فروش:«تورو خدا بخر. بخاطر خودت میگم»

                   -پسر:«بخاطر من یا خودت؟»

                   -گل فروش:«اگه دو سش داری تو رو به جون اون قسم میدم بخرش»

                   -پسر:«واسه چی آخه؟»

                   -گل فروش:« این معجزه میکنه از دست نده. اصلا مجانی ببر ولی ببر» 

پسر چند لحظه فکر کرد و نگاهی به دختر که داشت دور میشد انداخت. با تردید گل رو خرید و قدمهاشو تند تر کرد تا بهش برسه. چشمای گل فروش پر از اشک شده بود. زیر لب حرف میزد:«کاش منم اون روز خریده بودم!»

........... دختر و پسر از دور دیده میشدن که کنار هم راه میرفتن و گل توی دست دختر بود. گل فروش نفس بلندی کشید و سرش رو به سمت آسمون کرد:

«خدایا شکرت. امروزم همشو فروختم. یه سبد عشق دیگه نذر فردا...»


sodabeh بازدید : 3 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
امروز سطوح تمام ويتامين هاي موجودم به طرز محسوسي رفت بالا! وقتي كه در اوج دلزدگي از تمام اطرافيان و انرژي هاي منفي دورم بودم، با يه دوست درد و دل كردم. هيچي بهم نگفت. فقط خصوصيات مثبتم رو يه كم Bold كرد در واقع درست همون زماني كه به خودم بي توجه شده بودم و رفتارهاي ديگران بيشتر برام اهميت پيدا كرده اين فراموشي رو از بين برد و خودم رو ياد خودم اورد. خدايا! ممنونم به خاطر اين دوستهاي خوب. آيه هايي از روحت در زمين!

sodabeh بازدید : 3 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
خیلی چرا ها تو ذهنمه که جواب نداره.....

خیلی دلهره دارم از حال الانت و حال دیشبت که نخواستی کنارت باشم

می دونم نمی خوای ناراحتم کنی با دیدن حالت ولی محسن اینجور بیشتر داغون می شم که الان چی شدی و چی میکنی

ساعت ۳ صبح که صداتو شنیدم اون وقت تونستم یکمی راحت چشامو ببندم و آروم شم

ولی خیلی به هم میریزم از حالتت از عصبانیتت

محسن خواهش بهش فکر نکن می دونم نمی تونی حداقل همه چی رو بهم بگو

کنارتم بخدا تنهات نمی زارم محسن نمی خوام دردات برا خودت باشه من هستم پا به پات ... دوش تا دوش همه غمهات

می خوامت آقایی همه چیتو قبول کردم و دارم برا همیشه پس باهام حرف بزن با خود خوری چیزی درست نمی شه

می بوسمت عشقم


sodabeh بازدید : 3 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
این بازیکن پرتغالی در دقیقه 94 گلی زد تا رئال هر سه امتیاز مسابقه را بگیرد. اما آنها ممکن بود در خانه لوانته ببازند.

سایت گل – این بار دیگر جنجال داوری در کار نبود. گل پیروزی‌بخش دقیقه آخر رئال مادرید در الچه با کمک سزار مونیس فرناندس، داور مسابقه به دست آمده بود. او پنالتی بسیار بحث‌برانگیزی را در دقیقه 96 اعلام کرد. اما این بار بیشتر مبارزه و فرار مادرید از شکست بود که آنها را به گلی دیرهنگام در دقیقه 94 رساند تا پیروز شوند.

تیم کارلو آنچلوتی در اکثر دقایق بازی تحت تاثیر حریف بود. آنها دو بار مقابل تیم سخت‌کوش و باروحیه لوانته عقب افتادند. اما مانند فصل گذشته شد و آلوارو موراتا در دقیقه 90 بازی را مساوی کرد. سپس کریستیانو رونالدو با شوتی که به بازیکنان حریف برخورد کرد در دقیقه 94 گل زد.

امیدهای رئال برای فتح لالیگا داشت به‌سرعت رنگ می‌باخت که رونالدو امید سفیدپوشان را نجات داد و اشتباهات آنچلوتی را جبران کرد. اما نمی‌توان خطاهای بزرگ رئال مادرید در بازی با لوانته را نادیده گرفت. مارکا نمایش مادرید را «هولناک» توصیف کرد و نوشت که تیم با آن روحیه‌ای که همیشه نشان می‌داد بازی نکرد: «رونالدو و موراتا مادرید را از بخش مراقبت‌های ویژه درآوردند!»

این گل معنای بسیاری برای بازیکنان مادرید داشت. رونالدو پیراهنش را درآورد و کارت زرد گرفت؛ البته او عین خیالش هم نبود. دیه‌گو لوپس هم از دروازه خارج شد و به سمت بازیکنان دوید تا با آنها جشن بگیرد. آنچلوتی هم روی نیمکت چهره‌ای پر از آسایش یافت.

این مربی گفت: «پیروزی بسیار مهم بود چون بازی بسیار دشواری داشتیم. ما هرگز تسلیم نشدیم، اما دو گل را به آنها دادیم و باید تمرکزمان را بهتر کنیم چون این اتفاقات کار را برای ما پیچیده می‌کند. اما زمانی که تیم ما بازی می‌کند می‌تواند در پنج دقیقه پیروز شود.»

اما مادرید در طول فصل در خانه حریفان مشکل داشته. برد ضعیف یک بر صفر در خانه گرانادا در اولین بازی فصل همراه شد با تساوی دو بر دو در خانه ویارئال که البته رئال ممکن بود خیلی راحت در این مسابقه شکست بخورد. سپس پیروزی بسیار جنجالی دو بر یک در خانه الچه از راه رسید و اکنون آنها دوباره در لحظات پایانی برد را کسب کردند.

البته نتایج به خودی خود بد نبوده‌اند، اما آن‌چه مایه نگرانی است نحوه عملکرد بازیکنان است. مادرید شنبه بازی را ضعیف آغاز کرد و هرچند به‌تدریج بهتر شد، اما لوانته با گل اول ابتکار عمل را در دست گرفت و پس از آن که سرخیو راموس گل بابا را جواب داد این تیم دوباره گل زد.

در نیمه اول به نظر می‌سید بازیکنان تکنیکی‌تر مادرید کلید باز کردن قفل دفاع لوانته را در دست دارند، اما آنچلوتی باز هم ایسکو، بازیکن تاثیرگذارش را بیرون آورد و کریم بنزما را در میدان نگاه داشت. البته هر سه تعویض آنچلوتی موثر بودند؛ موراتا گل تساوی را زد، جسه (که بعدتر جانشین بنزما شد) روی آن گل اثر گذاشت و مارسلو با حملاتش نفوذی‌اش از سمت چپ جریان بازی را عوض کرد.

اما هنوز الگوی مشخصی بر بازی مادرید حکم‌فرما نیست. مادرید مقابل تیمی که عقب بازی می‌کند باید بازی خود را تولید کند. آنها اما قادر به چنین کاری نیستند. ژابی آلونسو هم که هنوز نمی‌تواند بازی کند تا استحکام و خلاقیت خود را به خط میانی رئال برگرداند.

این بار هم رونالدو قهرمان تیم شد. این بازیکن پرتغالی در 10 بازی اول رئال در تمامی رقابت‌های این فصل 12 گل زده (که این آمار برابر است با بهترین فصل او، یعنی فصل پیش، هرچند که او این بار به جای 2 پنالتی 4 پنالتی زده). رونالدو در سال 2013 برای کشور و باشگاهش 50 گل به ثمر رسانده. اما نتایج مهم‌تر است. مادرید پنج امتیاز با بارسا فاصله دارد و هشت هفته از لالیگا گذشته. دیدار کلاسیکو در نوکمپ هم در ماه اکتبر برگزار می‌شود.

آن سفر به پایتخت کاتالان‌ها بزرگ‌ترین آزمون رئال در این فصل خواهد بود. اگر آنها همچنان خارج از خانه مشکل داشته باشند بعید است تیم آنچلوتی بتواند از این آزمون به سلامت عبور کند.

 


sodabeh بازدید : 3 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
اتاقی که تو را ندارد؛ تنهاست. پنجره‌ای که تو در آستانه‌اش نمی‌ایستی؛ تنهاست. منظره‌‌ای که تو نگاهش نمی‌کنی؛ تنهاست. تختی که تو رویش نمی‌خوابی؛ تنهاست. تخته‌سنگی که تو رویش نمی‌نشینی؛ تنهاست. دستگیره‌ی در، که تو لمسش نمی‌کنی؛ تنهاست. آن قاشقِ قدیمی که مدتهاست با آن غذا نخورده‌ای؛ تنهاست. دریایِ پهناور حتا، که تو پایت را به آبش نمی‌زنی؛ تنهاست. این همه مثال کافی نیست؟ برایِ آن‌که باور کنی "من" که "تو" را ندارد؛ تنهاست؟!!!
sodabeh بازدید : 5 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود 2 آهنگ ناز و احساسی از سلطان قلبهای مازندران جابر رجبی به نامهای زیر؟

1-عشق خونین      2-ایرانیم دنیا خبردار حرس

پخش در:مهران موزیک:امل موزیک/پخش جدید ترین اهنگهای مازندرانی استریو همنوا

 


sodabeh بازدید : 7 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)


در دنیای مدرن صنعت سینما جایگاه ویژه­ ای پیدا کرده­ و هالیوود سالانه با ساخت بیش از 900 فیلم سینمایی در جهت به دست گرفتن اذهان عمومی و پیش برد قدرت نرم خود میلیارد­ها دلار هزینه می­ کند. امروزه، ساخت فیلم­ های سینمایی از ُبعد سرگرمی صرف خارج شده و به یک صنعت استراتژیک عظیم برای بقای تمدن غرب تبدیل شده است. در جهان امروز کسانی برنده مبارزات فکری هستند که بتوانند القائات فکری خود را به دیگر انسان ها خورانده و توسط سلطه بر قلب­ها، مدیریت جهان را به دست بگیرند.

اثرگذاری و آبستن کردن ذهن­ها توسط آثار سینمایی در کشور­های اسلامی بالأخص ایران، کاملاً محسوس است. تعداد انبوهی از این آثار مانند فیلم "ثور"، که با هزینه ساخت150 میلیون دلار یکی از پر هزینه ترین فیلم­ های تاریخ سینمای آمریکا محسوب می­ شود، به مسائل ماورالطبیعه اشاره دارند.

القائات انبوه این فیلم­ها در ذیل انکار ولایت الله و سرپرستی شیطان در دنیای امروز موضوعی کاملاً عادی قلمداد می‌شود، به طوری که در اکثر ساخته­ های هالیوود و یا شاید تمام ساخته­ هایش، هیچ نشانی از خدا وجود ندارد و درست در مقابل انکار وجود خداوند، بزرگ نمایی قدرت شیطان به خوبی به نمایش در می­آید.

نهادینه کردن مدیریت کسی بر این عالم جز خداوند و پروارسازی شدید تخیل و توهم در کودکان و نوجوانان و حتی بزرگان، باعث جلوگیری تفکر و تعقل نسبت به حقایق عالم می­ شود.

ثور(Thor) در اساطیر نورس، خدای آذرخش است که به ظاهر مردی قوی پیکر با ریش­ه ای قرمز و چشمانی دارای درخشش به نقش در آمده­است. ثور پسر پادشاه‌ اودین (Odin) است که به دلیل نافرمانی از او، به زمین تبعید می‌شود. در اساطیر نورس، اودین خدای خدایان بوده و تنها دارای یک چشم می­ باشد. در این میان برادرخوانده­ او لوکی (Loki) از نسل فراست جاینتس (Frost Giants) دشمن آزگاردهاست و اودین پادشاه آزگارد (Asgard) او را بزرگ کرده­ است. لوکی در پی به دست گرفتن قدرت است و ثور بعد از تبعید شدن به زمین با دوستان جدیدی آشنا می‌شود. او پس از اصلاح خویش در مقابل پدر و یا خدایش اودین، دوباره توانایی به دست گرفتن سلاح مخصوص خود "چکش عظیم" (Hummer Mjolnir) را به دست آورده و برادرش را شکست می ­دهد و بقای تمدنش را حفظ می­ کند.



sodabeh بازدید : 3 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
جالبه...الان ماه و سیارات  زحل ، زهره و عطارد در برج عقرب قرار دارند.

یه جورایی میشه گفت قمر در عقربه



تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 1,766