loading...
شهر خنده
sodabeh بازدید : 4 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
امروز به تو سه پند میدهم که کامروا شوی

اول اینکه در زندگی بهترین غذا جهان را بخوری

دوم اینکه در بهترین بستر جهان بخوابی

وسوم ذر بهترین کاخ های وخانه های جهان زندگی کنی

پسر لقمان گفت

 

ادامه مطلب...


sodabeh بازدید : 5 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
به بعضیام بـاید گفت

عزیزم این لاشـی بودنت ذاتیه ؟  یا جایی کلاس رفتی انقدر حرفه ای شدی ؟


sodabeh بازدید : 5 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

ذهن خالی، محل مورد علاقه شيطان است.
 تمام كارهای شيطانی در ذهن خالی روی خواهد داد. ذهن خود را با افكار مثبت و با ارزش پر كنيد.

 


sodabeh بازدید : 4 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
کامپیوترمان درست شده و من بازهم می تونم با ارتش جی ال ای بازی کنم . هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا
sodabeh بازدید : 4 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
دوستان خوب پایه ی چهارمی من سلام

امیدوارم این سال خوب ، پربهره و پر هیجان را با یکدیگر به خوبی سپری کنیم و در پایان مزد تلاش و زحمت خویش را تمام و کمال دریافت کنیم .

این صفحه اختصاص دارد به دوستان جدید کنکوری من که تلاش می کنم مطالب قابل استفاده ی ویژه ای برای آنها در این صفحه قرار دهم .


sodabeh بازدید : 4 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
 

امام جمعه اصفهان: می توان شعار مرگ بر امریکا نگفت، آیه قران که نیست

در حالی که بعد از گفت و گوی تلفنی روحانی و اوباما اعتراض ها و انتقادهایی مطرح شده است و هنوز رهبری اظهار نظری در این خصوص نداشته است، محمدتقی رهبر امام جمعه اصفهان می گوید: آیه قرآن نازل نشده است که شعار مرگ بر آمریکا را همیشه سر دهیم و همانطور که در آن روزها با روس‌ها برخورد کردیم و دیگر شعار ندادیم با آمریکا نیز‌ همان‌طور برخورد می‌کنیم.

او که با ایسنا گفت و گو می کرد با اشاره به روابط ایران و امریکا و دیوار بی اعتمادی بین دو کشور اظهار داشت: خیلی راه مانده تا رابطه تبدیل به روابط شود و تبادل سفیر صورت گیرد ولی در کل ایران از مواضع نباید کوتاه بیاید و مشکلات را کم کند و سیاست، سیاست کاهش تنش است.

امام جمعه اصفهان در ادامه گفته است: ما مدتی شعار مرگ بر شوروی نیز سر می‌دادیم و اگر رابطه ایران و آمریکا مثل روسیه شود و آمریکا حسن نیت نشان دهد، این مشکل نیز حل می‌شود. در ضمن آیه قرآن نازل نشده است که شعار مرگ بر آمریکا را همیشه سر دهیم و همانطور که در آن روزها با روس‌ها برخورد کردیم و دیگر شعار ندادیم با آمریکا نیز‌ همان‌طور برخورد می‌کنیم.


sodabeh بازدید : 5 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

 دلم گرفته ای دوست، هوای گریه با من
گر از قفس گریزم کجا روم، کجا من؟

امروز نوه خاله ام بهم زنگ زد . بعد از مدتها يك ساعتي تلفني با هم حرف زديم . مينا چهار سال از من كوچيكتره و شباهت ظاهري زيادي به من داره ... يعني هركسي ما دوتا را با هم ببينه فكر مي كنه خواهريم . حالا چرا اينقدر شبيه من شده مال اينه كه پدرش پسر يه خاله اس و مادرش دختر يه خاله ديگه  ... و من شباهت زيادي دارم به خاله اي كه مادربزرگ اين نوه خاله اس ... . توي دوران مجردي با مينا با هم در حد دوستي صميمي بوديم و با هم رفت و اومد داشتيم ٬ با هم قرار مي ذاشتيم مي رفتيم سينما ٬ پارك ٬ گردش ٬ حتي موقعي كه تهران دانشجو بودم هم دعوتش كردم و يه دو روزي اومد تهران و كلي با هم رفتيم گل و گشت . و جالب بود كه توي خوابگاه كه كنار هم راه مي رفتيم همه تعجب مي كردند از اين همه شباهت من و مينا با هم ٬ و مي پرسيدند: خواهرته ؟؟؟  و من لبخند مي زدم و مي گفتم : نه ! نوه خاله امه ...

مينا به رشته هنر علاقه داشت و دانشگاه طراحي صنعتي خوند و بعدشم ازدواج كرد و يه پسر پنج ساله داره و نشسته توي خونه ... حالا ديگه دير به دير هم رو مي بينيم يا چند ماه يه بار تلفني احوالي از هم مي پرسيم ... امروز از يكي ديگه از نوه خاله ها كه ميشه دختر خاله اون حرف زد ... دلم گرفت ... دلم گرفت ... مهناز هم سن منه ... چند روز تفاوت سني داريم ... مهناز خيلي تنهاست ..... خيلي تنها ...... دلم گرفت ... دلم گرفت .... همسر مهناز يه مرد معتاد بود ٬ ازش جدا شد ٬ مهناز دوتا دختر داره ٬ مادر نداره ٬ هيچ پشت و پناهي نداره ٬ خودش كار مي كنه و با دوتا دخترش زندگي مي كنه .......به اضافه هزارتا مشكل ديگه . دلم مي گيره كه چقدر بعضي آدمها زندگي سختي دارند ٬ چقدر بداقبال هستند ٬ چقدر بدشانس هستند ٬ چقدر درد دارند توي زندگيشون ٬ همچين وقتها از خودم خجالت مي كشم ٬ چهره معصوم مهناز جلوي چشممه ... توي تولد چهارده سالگيم جشن گرفته بودم و همه دخترهاي فاميل رو دعوت كرده بودم ... كلي عكس دارم از همه اونا كه از عمق خاطرات كودكي و نوجواني من سر در آوردند و منو نگاه مي كنند ... مامان مهناز اون موقع زنده بود ٬ دخترخاله جوان من كه تومور گرفت و ظرف چند ماه مرد . چادر رنگي به سر دارد و با لبخند به دوربين خيره شده .... اون موقع حتي بچه هاي خواهرم هم زنده بودند ٬ دوتا گلي كه  آب زاينده رود پر پرشون كرد ...

از توي خاطرات نوجواني دست و پا زنان بيرون ميام ... امروز مينا ميگه موهام داره سفيد ميشه ... ميگه داريم پير ميشيم ... راست ميگه ... ياد نانا مي افتم ! آخرين پسر آخرين خاله كه امسال دانشگاه قبول شده ... وقتي هيجده ساله بودم اين نانا فسقلي بود و خاله مدام خونه ما بود و اين نانا را ما بايد بغل مي كرديم و راهش مي برديم و دور خونه مي تابيديم تا اين جناب نانا خوابشون ببره ... بعد كه دعواي فاميلي سر گرفت ديگه هيچوقت با اين قوم و قبيله رفت و آمد نكردم ... نانا اصلا فكر نمي كنه كه اين دختر خاله چقدر اون رو توي بغلش راه برده و براش لالايي گفته تا خوابش ببره ...

هاهاها ... بايد يه لالايي براي اين خاطرات زنده به گور شده بخونم تا به خواب برند ... خوابي ابدي ...


sodabeh بازدید : 4 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

.
مجتبی جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می

 کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد . آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان در کنار هم عاشقانه و صادقانه به

 پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم …

اولین سالگردازدواجمان مبارک



sodabeh بازدید : 4 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

امروزه شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی در بازاریابی و به طور کل در کسب و کار اینترنتی دارند به طوریکه با اشتراک گزاری مطالب خود می توانیم لایک و کامنت دریافت کنیم . در این مقاله می خواهیم به اهمیت شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی می پردازیم . با رعایت موارد زیر می توانیم باعث پیشرفت کسب و کار خود شویم .

اهمیت شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی

√ طرح سوالات جالب و سرگرم کننده
طرح سوالاتی که برای بیننده خیلی پیچیده نباشد و قابل حل باشد می تواند طرفداران را به فعالیت و کامنت گذاشتن و لایک کردن تحریک کند .
√ ارسال محتوای مفید
ارسال مطالب مفید و تازه می تواند یک تکنیک ساده در بازاریابی اینترنتی باشد و کاربران برای دیدن مطالب و پست های جالب تر به صفحه شما باز گردند .
√ قرار دادن آدرس سایت خود در قسمت کاور صفحه
فراموش نکنید که شما باید سایت خود و همچنین زمینه ی فعالیت خود را به بیننده برسانید این انتقال بیشتر و بهتر به کاربران کمک می کند تا بتوانند کسب و کار شما را بشناسند .
√ ارسال محتوای مناسب در زمان مناسب
فقط پست مفید به تنهایی کاربران را مجذوب خود نمی کند و شما باید بدانید که کاربران چه روزهایی در هفته و در چه ساعاتی مایلند تا با محتوای جدید مواجه شوند و شما باید بدانید که از چه محتوایی استفاده کنید .
√ ارسال محتوای طنزآمیز و سرگرم کننده
بهتر است گاهی بین پست های جدی و مرتبط با حرفه ی خود از محتوای طنزآمیز و سرگرم کننده استفاده کنید زیرا بیشتر افراد برای سرگرم شدن به شبکه های اجتماعی سر می زنند بنابراین در محتوای خود از مطالب طنز آمیز و سرگرم کننده هم استفاده کنید .

با توجه به افزایش رقابت در بستر وب و در عرصه ی طراحی سایت شما باید به دنبال روش های دیگری همچون بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بپردازید و با رعایت و انجام موارد ذکر شده بتوانید به کسب و کار خود کمک کنید .


تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 1,771